Partou Kinderopvang

Elke dag iets bijzonders

Partou is de plek waar u en uw kind altijd welkom zijn. Waar u kunt rekenen op goede zorg in een warme, liefdevolle omgeving met persoonlijke aandacht voor ieder kind. Bij Partou is elke dag wel iets bijzonders te beleven. Dat is ons uitgangspunt.

Partou biedt dagopvang, peuteropvang, voor- en buitenschoolse opvang, incidentele opvang en vakantieopvang aan in SPILcentrum Drents Dorp. De kinderen van 0 tot 4 jaar kunnen elkaar ontmoeten in de uitdagende speelstraat en snoezelruimte. Ook is er een eigen natuur- en ontdekkingstuin, met een apart gedeelte voor de allerkleinsten. De kinderen van 4 tot 13 jaar hebben een aparte groep en maken gebruik van het schoolplein en de voorzieningen in de buurt.

Contact

Wilt u de sfeer komen proeven? U bent van harte welkom voor een rondleiding. Neem voor meer informatie contact op met 040-2511990, apeldoornstraat@partou.nl of kijk op www.partou.nl (zoek bij Vestigingen naar de Apeldoornstraat in Eindhoven).