Eindhoven Sport

Laat je bewegen!

Eindhoven Sport, onderdeel van de gemeente Eindhoven, stimuleert een sportieve levensstijl en maakt dit mogelijk door een gevarieerd sportaanbod, maar ook door de activiteiten in alle wijksportaccommodaties in Eindhoven. Naast het bewegingsonderwijs voor basisscholen, wordt de gymzaal momenteel al gebruikt voor sporten zoals Tai Chi, Bootcamp en naschoolse activiteiten van Sportformule. Deze mooie gymzaal kan natuurlijk ook door u worden gebruikt. Wilt u badmintonnen, volleyballen, gymmen, een kinderfeestje organiseren of andere activiteiten doen? De gymzaal kan door iedereen gereserveerd worden! Kijk voor de mogelijkheden op www.eindhovensport.nl.

Contact

Voor reserveringen, het opvragen van voorwaarden, tarieven of overige vragen, kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers via sportreservering@eindhoven.nl of (040) 238 88 66.