SPILcentrum

Strijp Dorp
Ontdek je talent!

Aan de Apeldoornstraat in Eindhoven staat een prachtig nieuw gebouw. Hier is sinds augustus 2014 SPILcentrum Strijp Dorp gevestigd. In dit gebouw zitten de SPILpartners SALTO-school Strijp Dorp, Partou (kinderopvang), Zuidzorg (consultatiebureau) en Eindhoven Sport

SPILcentrum Strijp Dorp geeft vorm aan onderwijs gericht op de toekomst. Het doel van ons SPILcentrum is de ontwikkeling van kinderen van 0 tot 18 jaar zo goed mogelijk te laten verlopen en, indien gewenst, ondersteuning te bieden aan de ouder(s)/verzorger(s) bij de opvoeding.

In het SPILcentrum werken de partners nauw met elkaar samen. Het belang van uw kind staat voorop in alles wat wij doen. Dat betekent dat er regelmatig overleg is tussen de verschillende partners in het belang van de ontwikkeling van uw kind.

SPILcentrum Strijp Dorp

Apeldoornstraat 1